Montag, 4. November 2013

Osma runda!

I napokon, ono sto sam mislila da nikada nece doci. Ono sto se na pocetku cinilo tako daleko i nedostizno. 
Napokon je poceo i zadnji ciklus. 

Jucer je bilo punih 5 mjeseci kako sam pocela kemoterapiju, dugih 5 mjeseci. 
Ono sto sam ja i moja obitelj prosli zadnje vrijeme ne zelim nikome. 
Neka vam svima samo ja budem poznata kao neko sto je imao rak i nikad nitko vise. 
Nitko nit dalji nit blizi. 

Ne zelim puno ni misliti o tome kako je i sta bilo zadnje mjesece, zelim gledat naprijed. 
Tumora vise nema, terapija ce uskoro zavrsit sto ne znaci da je sve gotovo. Meni ce trebat vremena da se oporavim fizicki a i psihicki od svega. 
Bit ce mi cudno kad dodje prvi ponedjeljak a da ne moram kod doktora, jer sam zadnjih 5 mjeseci bar jednom tjedno ovdje. 
 
Danas, sutra i prekosutra terapija i onda sljedeci ponedjeljak zadnja. I opet dobar datum kao sto je bio 10.10.
11.11. zadnja terapija

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen